טיפול ברטיבות בקיר

רטיבות בקיר היא בעיה נפוצה בבתים רבים. בחלק מהמקרים הרטיבות נובעת כתוצאה מאיטום לקוי ואילו בחלק מהמקרים הדבר נוגע דווקא לתשתיות של הבית. אנחנו בדריי פלור ייבוש תת רצפתי כאן כדי לספר לכם שאתם לא צריכים להתאמץ יותר מידי כדי לטפל ביעילות ברטיבות בקיר. אם אתם חושבים שבשביל זה צריך לפרק את הקיר, אנחנו כאן כדי לספר לכם על דרך טובה הרבה יותר.

 

איתור נזילות

כאשר אנחנו מאתרים נזילה בבית, הדבר החשוב ביותר הוא לאתר את מקור הנזילה. לא תמיד המקום שבו אנחנו פוגשים את הנזילה הוא המקור שלה, ולכן הטיפול חייב להתחיל קודם כל מאבחון נכון של מקור הנזילה. בעבר, איתור של נזילות בקירות היה דורש להגיע למקומות שלא תמיד ניתן להגיע אליהם בקלות מה שהוביל לכך שפעמים רבות לא באמת היה אפשר לטפל ברטיבות בקיר.

 

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים הוא חשוב כדי למנוע את המשך הנזק ולטפל בו בשלב כמה שיותר מוקדם. טיפול ברטיבות בקיר הכרחי לא רק כדי למנוע את הפגיעה במראה של הקיר אלא גם בגלל שרטיבות שלא מטפלים בה עלולה לגרום לפגיעה משמעותית ביותר. אנחנו בדריי פלור מציעים לכם שירות של איתור נזילות באמצעים מתקדמים, ועם עבודה יעילה ומהירה תוכלו להבין בדיוק את מקור הנזילה.

הצורך לפרק קיר או ריצוף גרם לרבים להתעלם מנזילות מים, וחשוב לדעת שהיום הבעיה נפתרה. המכשירים המתקדמים שאותם אנחנו בדריי פלור מחזיקים מאפשרים לנו לאתר כל נזילה, לא משנה היכן היא נמצאת. המכשירים שלנו יסרקו את הקירות של הבית שלכם ויגיעו בדיוק למקור הנזילה. המכשור כמובן מאפשר לנו לאתר גם נזילות שנמצאות תחת הרצפה או במקומות חבויים אחרים.

 

דריי פלור

דריי פלור היא חברה מקצועית בתחום של איתור וטיפול בנזילות מים. החברה עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כדי לאתר נזילות במקומות שלא גלויים לעין. השירות של החברה לא רק יאתר עבורכם את הנזילה אלא גם ינסה לעזור לכם להבין מהי הדרך היעילה ביותר לטפל בה כך שתוכלו להיות בטוחים שהנזילה לא תחזור בשנית.

 

לסיכום

טיפול ברטיבות בקיר הוא חשוב כדי למנוע את ההתפשטות הנזק ולמנוע את הפגיעה במראה של הקיר. המכשור המתקדם שאנחנו בדריי פלור מחזיקים מאפשר לכם לאתר במהירות את המקור לנזילות, לא משנה היכן הוא נמצא. סריקה שמתבצעת באמצעים טכנולוגיים לא דורשת פירוק של קיר או הרמה של ריצוף אלא פשוט לסרוק את מקום הנזילה ולמצוא אותה.

להזמנת ביובית מומלצת במידה והמקור נזילה הוא מביוב כנסו לאתר: https://biobit4u.co.il/

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן