ייבוש רטיבות כלואה

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אחת ההתמחויות של Dryfloor  היא ייבוש תת רצפתי , שעלולה לגרום נזקים כבדים לריצוף ולנכס בו היא מתפשטת. כדי להבין בדיוק מהי רטיבות כלואה וכיצד יש לטפל בה בצורה הטובה ביותר, אספנו עבורכם את כל המידע החשוב בנושא, כדי שתוכלו להימנע בזמן מסיטואציה שניתן לאתר ולטפל בה לפני שהיא מסתבכת.

ייבוש רטיבות כלואה

מהי רטיבות כלואה?

רטיבות כלואה כזו שמצטברת מתחת לריצוף, שמונע ממנה להתאדות ולהיעלם. רטיבות כזו יכולה להופיע גם במצע חול וגם במצע שומשום – שניהם מצעים שמשתמשים בהם מתחת לריצופים. עם זאת, יש להבחין בין רמות הלחות המותרות בכל סוג של מצע. התקן הישראלי קובע כי מותרים 6% לחות במצע חול ו 3% אחוז במצע שומשום. כל אחוז מעבר לכך, נחשב למצב של רטיבות כלואה שיש לטפל בו בהקדם לפני שיגרום נזקים לנכס ולמי שמתגורר או שוהה בו.

איך מאתרים מים כלואים?

ניתן לבדוק רטיבות כלואה על-ידי נטילת דגימה מהמצע שמתחת לריצוף. בבדיקת מעבדה ניתן לקבוע מהו סוג המצע והאם אחוז הלחות בו גבוה מהתקן. מומלץ לבצע בדיקה כזו במידה ומתפתחות עדויות ויזואליות ברורות להימצאות רטיבות במצע. למשל: סדקים, קילופים, כתמי רטיבות, ריצוף שבור והופעת טבח פטרייתי. אולם יש מקרים בהם רצוי לבצע את הבדיקה בכל מקרה, גם אם לא הופיעו סממנים חיצוניים. למשל, בזמן בדק בית לפני קניית נכס, אחרי שיפוץ או בכל מצב אחר בו יש חשד לרטיבות.

ייבוש רטיבות כלואה באמצעים החדשניים ביותר

אחד הדברים שהופכים את Dryfloor  לחברה מובילה בתחום של איתור נזילות, הוא השימוש במכשור ובאמצעים המשוכללים ביותר בשוק וכמובן, בכוח אדם מקצועי ומנוסה המתפעל את המכשור הזה עד לקבלת תוצאות אידיאליות. ראשית, חשוב לציין כי ייבוש רטיבות כלואה מתבצע עם מינימום הרס והפרעות ובאמצעות קדיחות עדינות במקומות נסתרים שאינם פוגמים בחוויה האסתטית והאווירה בחלל. שנית, Dryfloor מקפידה על תהליך עבודה מסודר תוך שקיפות מלאה אל מול הלקוחות ופעולות בהתאמה אישית לצרכי כל לקוח. בשלב הראשון, שואבים את המים הכלואים מתחת לריצוף, במטרה להוריד משמעותית את אחוזי הלחות במצע. לאחר מכן, בדרך כלל מערבים שימוש במכשירים  נוספים המחדירים אוויר חם ויבש אל המצע ומזרזים את הייבוש שלו.

חשוב לפעול בזמן

אם יש לכם חשד כי יש מים כלואים מתחת לריצוף או אם כבר התחלתם להבחין בסממנים חיצוניים שלה, אל תהססו ופנו בהקדם ל Dryfloor לטיפול מקיף ואמין. ככל שתאתרו את הבעיה מוקדם יותר ותטפלו בה מהר, יש יותר סיכוי כי עלויות הטיפול והשיקום יהיו נמוכות יותר. לכן, מומלץ לפנות ל Dryfloor  וליהנות משירות זמין וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, כדי שתוכלו להימנע ממצבים של הופעת טחב מסוכן, ירידה באיכות החיים וירידה בשווי הנכס.

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן