ייבוש מים כלואים

אחד הדברים החשובים ביותר בטיפול בנזילה הוא כמובן לוודא שהמקום של הנזילה יבש לחלוטין כדי שלאחר שתיקנתם אותה הרטיבות לא תחזור. כדי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר אנחנו בדריי פלור מגיעים עד אליכם עם הציוד המתקדם ביותר לביצוע של ייבוש תת רצפתי עם כמה שפחות נזק.

איתור נזילות

במקרה של נזילה הדבר החשוב ביותר הוא כמובן לאתר את המיקום שממנו התחילה הנזילה. לעיתים הנזילה מתפשטת למרחקים יחסית גדולים, והמקום שבו אתם רואים אותה הוא לא בהכרח המקום שבו היא מתחילה. איתור הנזילה חשוב כיון שהוא השלב הראשון בדרך לטיפול בה. לאחר שתמצאו את מקור הנזילה ותטפלו בו, עליכם גם לבצע ייבוש מים כלואים.

ייבוש מים כלואים

עד לזמן שבו מצאתם את מקור הנזילה וחסמתם אותה, המים כבר הספיקו להגיע למקומות רבים, שאת חלקם כמובן כבר הספקתם לראות. לאחר שחסמתם את מקור הנזילה הגיע הזמן לייבש את המים מכל המקומות שאליהם הנזילה הגיע. רק ככה תוכלו להיות בטוחים שבאמת הצלחתם לטפל בבעיות שהנזילה גרמה לבית שלכם.

ייבוש תת רצפתי

אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפניכם כאשר אתם מעוניינים לבצע ייבוש תת רצפתי הוא הקושי להגיע אל הרטיבות. הרמה של הרצפה כרוכה בשיפוץ משמעותי ויכולה לעלות לכם הרבה מאוד כסף. אנחנו בדריי פלור יכולים לבצע עבורכם את העבודה הזו בשיטות מתקדמות, בלי לפגוע ברצפה של הבית שלכם.

המכשור שלנו יוכל לשאוב את המים גם כאשר הם נמצאים במקומות חבויים ולדאוג שהאזור יהיה יבש לחלוטין. גם לאחר שטיפלתם היטב במקור של הנזילה, חשוב לוודא שבכל מקום שבו הייתה רטיבות היא התייבשה לגמרי כדי שתהיו חסינים מכל נזק אפשרי.

דריי פלור

דריי פלור היא חברה ותיקה בתחום של איתור נזילות מים. החברה עושה שימוש במכשור מתקדם שמטרתו לאפשר לנו למצוא את המקור של הנזילות בלי לגרום לנזק לתשתיות הבית. החברה בעלת ותק משמעותי בתחום ומחזיקה בלקוחות רבים ומרוצים שנהנו מהשירות שלה. אז אם אתם סובלים מנזילה או רטיבות, דריי פלור זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לטפל בבעיות הללו.

לסיכום

ייבוש רטיבות כלואה הוא שלב שאסור לוותר עליו בתהליך של טיפול בנזילה. גם לאחר שחסמתם את מקור הנזילה חשוב לוודא שהמקומות שאליהם המים כבר הספיקו לחדור יבשים לחלוטין כדי למנוע נזק אפשרי לאחר זמן. המכשור המתקדם של דריי פלור מאפשר לכם לייבש את המים הכלואים בלי לגרום נזקים לרצפה שלכם.

 

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן