השכרת יבשן לחות

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

במקרים של הצפה, הצטברות של לחות, התפתחות עובש וכל מקרה של רטיבות בקירות ומתחת לריצוף, ניתן להשכיר יבשן לחות על-מנת לטפל בבעיה בקלות ובמהירות. חברת dryfloor מציעה שירות של השכרת יבשן לחות ללקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי, על-מנת לסייע במזעור נזקים אחרי חשיפה של הקירות או הריצוף למים והצטברות רמות מסוכנות של לחות.

השכרת יבשן לחות

מתי צריך להשתמש ביבשן לחות?

התקן הישראלי קובע בצורה ברורה מהי רמת הלחות המותרת בתשתיות שונות. למשל, במצע שומשום תת-רצפתי רמת הלחות המותרת היא 6% ובמצע חול רמת הלחות התקינה היא 3%. כנ"ל גם לגבי קירות, בטון ושאר החלל. חברה מקצועית כמו Dryfloor תוכל לבצע עבורכם בדיקה מהימנה ומקצועית של אחוזי הלחות בחלל, כדי שתדעו אם כדאי להשתמש בשירות של חברת דריפלור.

סוגים שונים של יבשני לחות

השכרת יבשן לחות מתבצעת בהתאם למהות הבעיה שיש לפתור, לה מתאימים יבשן מהסוגים השונים הקיימים בשוק:

  • יבשן ביתי. מתאים לשימוש בבית בחדרי ארונות, קומות מרתף וחדרים קטנים, בהם אין זרימת אוויר תקינה ולכן נוטים להתפתח בהם טבח ועובש ולפגוע בתשתיות ובציוד. יבשנים אלו אינם גדולים ומתאימים לשימוש ביתי ממוצע, של ספיחה של עד כ 15 ליטר ביום.
  • יבשן אוויר – נועד לייבוש מסיבי יותר של קירות ומבנים שנפגעו מהצפות או מפיצוצים בצנרת. יש סוגים וגדלים שונים של יבשני אוויר וניתן להשכיר מ dryfloor יבשן בהתאמה אישית.
  • יבשנים לייבוש תת-רצפתי. במקרים בהם יש רטיבות כלואה מתחת לריצוף ורמות הלחות במצע עולות על התקן המותר, יש צורך בשירות של חברה אשר מתמחה בשיקום נזקי מים. במקרה הזה יש לבצע קידוח מקצועי בריצוף ולהחדיר דרכו משאבות מים וייבשנים ייעודיים וניתן להשתמש בשירות של השכרת יבשן לחות יומי או חודשי על-מנת להחזיר את רמות הלחות במצע לתקן הדרוש.

כמה עולה השכרת יבשן לחות?

המחיר של השכרת יבשן לחות אינו אחיד ומשתנה בעיקר בהתאם לגודל המכשיר. המחיר יכול לנוע בין 500 ₪ ל 2000 ₪ בערך, בהתאם לגודל הרצוי, כשכמובן שמכשיר ביתי קטן המיועד לחלל מינימלי וסופח כמויות קטנות של לחות, עולה פחות מיבשן לחות גדול המיועד למבנים תעשיתיים, חללים גדולים או חללים שסובלים מרטיבות אחרי הצפות וכו'.

השכרת יבשן לחות מהמומחים בתחום

dryfloor מעניקה לכם שקט נפשי בכל מה שקשור לתחום של הצטברות לחות ורטיבות באזורים בעייתיים. החברה מתמחה באיתור נזילות משוכלל, תיקונים בהתאמה אישית, איטום, ייבוש תת-רצפתי, שאיבות מים וייבוש קירות ומבנים שהצטברה בהם רטיבות. לכן dryfloor מבטיחה לכם את המוצר הטוב ביותר בשוק, ביחד עם שירות מעולה הכולל ייעוץ וליווי מקצועי לאורך כל הדרך, כמו גם ידע וניסיון של למעלה מ 25 שנה.

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן