מים מתחת לריצוף

מים הם אמנם יסוד חיוני ובריא שיכול לעשות המון טוב – אך גם יסוד הרסני שהימצאותו בבית שלנו עשויה להיות הרסנית ובעייתית, וליצור נזקים לריצוף, לרהיטים ולקירות. מים מתחת לריצוף הבית עשויים להצטבר בדרכים שונות ורבות, וכדי להוציא אותם ולמנוע התדרדרות של המצב, יהיה צורך בייבוש תת רצפתי מקצועי שיחזיר את המצב לקדמותו. כדי להתנהל עם המצב כראוי – לפניכם הכל על מים מתת לריצוף.

מים מתחת לריצוף – האם זה נפוץ?

כליאה של מים מתחת לריצוף הוא מצב די נפוץ לצערנו, שלא פעם נצטרך להתמודד אתו ולקרוא למקצוענים במהירות האפשרית לפני התחלה של נזקים נוספים בעקבות זאת והתדרדרות. מדובר בתופעה שעלולה לקרות בכל בית, עקב כמה סיבות ומניעים שונים בניהם נזקי מזג אוויר, דליפות מזגנים ומערכות חימום, תקלות בצנרת הבית, ועוד רבים.

מה הסכנה בהימצאות של מים מתחת לריצוף בבתינו?

לאחר הצטברות ראשונית של מים מתחת לריצוף, מים ימשיכו להצטבר עם הזמן וליצור לבסוף מצב של הצפה בחדר, הצפה שעלולה להגיע עם הזמן גם לגובה של מטר שלם. מצב זה של רטיבות קופילארית הוא חמור ומסוכן, שכן הימצאות של מים מתחת לרצפות חושפת אותנו לנזקים לרהיטי החדר שנמצאים במגע עם הרצפות הרטובות, ונזקים חמורים נוספים שבהמשך יהיה כבר קשה להתמודד עמם ולכסות את ההשלכות שלהם. כדי להימנע מנזקים כלכליים נוספים והתדרדרות של הסיטואציה, חשוב להיות ערניים למקרה של מים מתחת לריצוף ולטפל בה בזמן הנכון.

כיצד להתמודד עם מים מתחת לריצוף?

טיפול מקצועי וישיר

הדרך הטובה ביותר לטיפול בנזקי מים היא שאיבת מים מתחת לריצוף. דרך כמה מכונות מתקדמות ניתן לשאוב את כל המים ולייבש את הריצוף. חברת דריי פלור מחזיקה במגוון מכונות מתקדמות שיבטיחו טיפול יעיל ומהיר בכל בעיה ונזק בבית.

לטפל בהצפה בזמן

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מים מתחת לריצוף, היא קודם כל לטפל בכל הצפה בזמן. ברגע שאתם רואים סימני רטיבות ראשוניים מתחת לרצפות, דעו שהבעיה לא הולכת להיעלם מעצמה, וכדאי כמה שיותר מהר לקרוא לחברה מקצועית שתפתור את הבלגן בזריזות.

איתור נזילות מתחת לריצוף

ברגע שקיים חשד שקיימת נזילה מתחת לריצוף, ההמלצה היא קודם כל להזמין מאתר נזילות. מאתר נזילות יגיע עם מכשירים טכנולוגיים חדישים באמצעותם יכול לאתר את מקור הנזילה על מנת שיהיה אפשר להתחיל בטיפול.

בכל מקרה של נזקי מים, הצפות או רטיבות קופילארית, חברת דריי פלור תעניק לכם את השירות המקצועי ביותר בשוק כיום. הצטרפו אל מאות לקוחות מרוצים והבטיחו לעצמכם את הטיפול המהיר, המקצועי ובמחיר ההוגן בשוק, עם זמינות מלאה לכל מקרה חמור או התחלתי של נזקי מים.

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן