איתור נזילות מים בקיר

נזילות מים בקירות הן תופעה שכיחה שמשפיעה לא רק על המראה של הקיר אלא גם יכולה לפגוע בתשתיות בצורה משמעותית. כדי לטפל בנזילות יש צורך כמובן לאתר את המקור שלהן, ואנחנו בdryfloor איתור נזילות כאן כדי לספר לכם על הדרכים המתקדמות ביותר לעשות את זה. בעזרת המכשור שלנו תוכלו לאתר במהירות את המקור לנזילות בקירות שלכם ולטפל בהן.

 

איתור רטיבות

את הסימן לרטיבות כמובן שלא קשה לזהות. בין אם מדובר על רטיבות בקיר, בתקרה או בכל מקום אחר בבית, הסימנים לכך ברורים. הקושי באיתור רטיבות הוא לאתר את המקור שלה. לא פעם המקור של הרטיבות יהיה חבוי, בין אם על ידי קיר או מעל תקרה, ואז אתם עלולים למצוא את עצמיכם בפני בעיה שמקשה עליכם לאתר את המקור של הרטיבות.

איתור נזילות מים בקיר

כדי לאתר את נזילות מים בקיר אנחנו בdryfloor איתור נזילות עושים שימוש באמצעי מכשור מתקדמים שיעזרו לנו לאתר את הנזילות בתוך הקירות שלכם. איתור הנזילות נעשה בלי לגרום לנזק בקיר, ומכשירי הסריקה הייחודיים שלנו יגיעו למקור של כל נזילת מים.

לאחר האיתור נוכל כמובן להמליץ לכם מה דרך הטיפול הנכונה בכל נזילה. לעיתים יהיה צורך לייבש את הנזילה מתוך הקיר, וגם אז אנחנו נוכל לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בעזרת טכנולוגיות חדשניות שיעזרו לכם לייבש את הקיר במהירות.

איתור נזילות

החשיבות של איתור הנזילות אינה קשורה רק להיבט האסתטי. נזילה בקיר שלא מטופלת יכולה להחמיר ובסופו של דבר גם לגרום לנזק לתשתיות של הבית. ככל שתקדימו לטפל בנזילה שלכם מהר יותר, כך הנזק שהיא תגרום לכם יהיה קטן יותר.

dryfloor איתור נזילות

dryfloor איתור נזילות היא חברת איתור נזילות המקצועית והמובילה בארץ. המכשור של החברה נועד לאפשר לכם לגלות נזילות חבויות במקומות כמו קירות, רצפות ומערכות צנרת. בעזרת המכשור שלנו ניתן לא רק לאתר את מקור הנזילה אלא גם לטפל בה וכל זה בלי לערוך בבית שיפוצים והריסות שונות. אז אם יש לכם נזילה תפנו אלינו.

 

לסיכום

איתור נזילות מים בקיר כבר לא דורש מכם לפתוח את הקיר או לבצע שיפוץ יסודי בבית. בעזרת מכשור מתקדם ניתן להגיע למקור של כל רטיבות ולטפל בו בצורה יעילה. מכשירי הסריקה יעברו על המקום שבו נמצאת הרטיבות עד שהם יאתרו בדיוק את מקור הנזילה. חשוב שתדעו שכדי לפתור באמת את בעיית הרטיבות חשוב להגיע למקור המדויק שממנו היא מתחילה.

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן