ייבוש חול מתחת לריצוף

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

כשהריצוף שלנו רטוב, אנחנו פשוט מעבירים עליו ניגוב ומייבשים אותו. פשוט וקל. אבל מה קורה כשמצע החול מתחת לריצוף נרטב? במצב כזה המרצפות מונעות מהרטיבות להתאדות ונוצר מצב של רטיבות כלואה שהולכת ומתפשטת וגורמת נזקים לרוב. זו בדיוק הנקודה בה Dryfloor נכנסת לתמונה, עם שירות מקצועי של ייבוש חול מתחת לריצוף.

ייבוש חול מתחת לריצוף

מדוע חייבים לייבש חול תת רצפתי?

יש מקרים בהם מצטברת רטיבות ולחות בחול מתחת לריצוף. למשל, במקרים בהם נגרמים נזקים כתוצאה ממזג אוויר סוער, או במקרים בהם יש ליקויי בניה שגורמים לכך שהריצוף לא יהיה אטום כראוי. בכל מקרה, אם מצטברת רטיבות צריך לבצע ייבוש חול מתחת לריצוף, אחרת עלולים להיווצר נזקים כבדים: הריצוף עלול להישבר, הרטיבות עלולה לחדור לקירות ועלולים להופיע כתמים, סדקים וטחב – שגם מסוכן למי ששוהה באותו מרחב ועלול לגרום לזיהומים נשימתיים. בנוסף, רטיבות מתחת לריצוף מורידה משמעותית את שווי הנכס ועלולה לפגוע בתהליכי מכירה של נכסים עסקיים או פרטיים. לכן, אם יש לכם חשד סביר כי הצטברה רטיבות מתחת לריצוף או אם אתם מזהים סממנים חיצוניים שלה, כדאי לטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם, עם האמצעים המשוכללים והמקצועיות של Dryfloor. בנוסף לתופעות החיצוניות, ניתן לבדוק את רמת הלחות של החול באמצעות נטילת דגימה ובדיקה שלה במעבדה. אם אחוזי הלחות גבוהים מהתקן המותר, יש לבצע ייבוש חול מתחת לריצוף.

כך עובד התהליך

ב Dryfloor מקפידים על איכות גבוהה של עבודה ולכן ייבוש חול מתחת לריצוף מתבצע באמצעות קדיחות עדינות במרצפות, במקומות נסתרים מהעין: מאחורי המקרר, הספות, מתחת למיטות או ריהוט משרדי – כל מקום בו ניתן לפגום מעט בריצוף מבלי שיפגעו החוויה האסתטית והעיצוב של החלל. בשלב הראשון מבצעים שאיבה של המים מתחת לריצוף, על-מנת לייבש את החול כמה שיותר. בשלב השני, משתמשים ביבשנים ובמכשירים המזרימים אוויר חם ויבש דרך החורים שנקדחו, במטרה לייבש את החול לחלוטין.

למה חשוב לפעול מהר?

כשזה נוגע לייבוש חול מתחת לריצוף, חשוב לטפל בבעיה כמה שיותר מהר. מעבר לנזקים שעלולים להיגרם מהחול הרטוב, כל עיכוב בייבוש הופך את הפרויקט למורכב יותר ולכן בהכרח יקר יותר. יש לציין כי ב Dryfloor מבצעים את העבודה בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, כמה שיותר מהר ועם מינימום פגיעה בשגרת הבית או מקום העבודה, לכן אין חשש ואין טעם לדחות טיפול בכל מקרה של חול רטוב.

בחרו במומחים בתחום

בחירה ב Dryfloor חברת איתור נזילות מעניקה לכם שקט נפשי וידיעה כי העבודה מתבצעת בשיא המקצועיות. החברה פועלת כבר למעלה מ 25 שנה במהלכן העניקה שירות ללקוחות פרטיים ולחלק מהחברות הגדולות ביותר במשק ולכן אין פרויקט של ייבוש חול מתחת לריצוף שהוא מאתגר מדי או בלתי אפשרי לביצוע.

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן