תיקון רטיבות בקיר

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אתם מאוד אוהבים את הבית שלכם ויש מצב סביר שגם השקעתם בו לא מעט: משכנתה, עיצוב, החלפת מטבח, רכישה של ריהוט – כל אלו עולים כסף וגם גוזלים זמן ואנרגיות עד שהבית נראה כמו שתמיד חלמתם. אבל האם ידעתם שיכול להיות שהבית שאתם כל כך אוהבים חולה? "תסמונת הבית החולה" היא לא המצאה, היא תופעה אמיתית המתארת מצב בו הבית סובל מליקויים שונים המשפיעים על הבריאות ועל איכות החיים של הדיירים בו. לכן, יש חשיבות עצומה לנושא כמו רטיבות בקיר ברגע שהיא מופיעה ולשם כך מומלץ לבחור בחברה המתמחה בתחום, כמו dryfloor.

תיקון רטיבות בקיר

תיקון רטיבות בקיר כתוצאה מסיבות שונות

רטיבות בקירות יכולה להיווצר מכמה סיבות. בחלק מהמקרים מקור הבעיה הוא ברטיבות חיצונית. אם הקירות החיצוניים של הנכס לא אטומים כראוי ונחשפים למזג אוויר סוער והצטברות של מי גשמים, הרטיבות הזו עלולה לחלחל גם לקירות הפנימיים. לפעמים מדובר גם באיטום לא תקין בין הקירות לקרקע שהם עומדים עליה וכתוצאה מכך המים מטפסים כלפי מעלה ומצטברים בקירות. במקרים אחרים הבעיה היא פיצוץ בצנרת שגורם לכך שהמים יתפשטו ברחבי קירות הבית ואז יש צורך לטפל גם במקור הנזילה ולאתר את כל הנזקים שהסבה. בכל מקרה, כל סיבה כזו גוררת תיקון רטיבות בקיר, אותה מבצעים בהתאם למקור הבעיה: בחלק מהמקרים בודקים את הקירות החיצוניים ואוטמים אותם ובחלק מהמקרים יש צורך במכשור מיוחד המאתר פיצוצים בצנרת. אבל השלב האחרון הוא תמיד תיקון הרטיבות.

מדוע חשוב לפעול מהר כשזה נוגע לנושא של תיקון רטיבות בקיר?

בכל מה שנוגע לנושא של איתור רטיבות בקיר, יש לפעול כמה שיותר מוקדם. חשוב לזכור שכל הזנחה של הנושא תגרור טיפול מורכב יותר, שגם עלותו גבוהה יותר והוא גם כרוך ביותר זמן עבודה ומפריע לשגרת החיים בבית או בנכס. אולם הסיבה העיקרית שבגינה צריך לפעול בנושא של תיקון רטיבות בקיר היא כאמור הסיבה הבריאותית – ככל שתטפלו מהר יותר בנושא הרטיבות, יש יותר סיכוי שהבית שלכם לא "יחלה" ולא תסבלו מבעיות נשימה ומחלות לא מוסברות.

לבחור במומחים בתחום של תיקון רטיבות בקיר

עם ניסיון של למעלה מ 25 שנה, dryfloor  נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום של רטיבות בקירות, איתור נזילות, ייבוש תת רצפתי ועוד. לקוחות החברה כוללים קבלנים, מפעלים, תעשיות וגם לקוחות מהמגזר הפרטי הנמצאים לפני או אחרי שיפוץ או בדק בית. כולם נהנים משירות מקיף, הכולל מענה מושלם לכל אתגר, ליווי מקצועי לאורך כל הדרך וביצוע המבוסס על שילוב בין כוח אדם מעולה לבין המכשור המשוכלל ביותר בתחום. לכן, אם גם אתם רוצים ראש שקט בכל מה שנוגע לתחום תיקון רטיבות בקיר, פנו ל dryfloor לביצוע הפרויקט.

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן