רטיבות בקירות איך מטפלים

רטיבות בקירות עלולה להיווצר ממגוון סיבות, אך לא משנה מה גרם לה אנחנו נרצה להיפטר ממנה בהקדם האפשרי. במידה וזיהיתם רטיבות בקירות שלכם, חשוב לא להתעכב בטיפול שכן רטיבות מוזנחת מזיקה באופן משמעותי למבנה כולו ולתשתיות ואף מהווה סיכון תברואתי וזאת בשל החשיפה לעובש המעודד התפתחות מחלות נשימתיות. כך תזהו רטיבות בזמן ותתמודדו איתה.

איך נזהה רטיבות בקירות?

הבעיה עם רטיבות היא שלא תמיד קל לראות בעיה ולכן צריך תמיד לשים לב. ישנם את הסימנים המוכרים להתפתחות של רטיבות, כגון כתמי מים או לחות גדולים בקירות או בתקרה, אך ישנם סימנים נוספים העלולים להעיד על רטיבות כגון סדקים בפינות החדרים ובחיבורים בין הקירות לתקרה, קילופים בקיר, טפטופים, התנפחות צבע וחשבון מים גדול מהרגיל שנגרם בשל הנזילה.

רטיבות בקירות – למה זה קורה?

הסיבה הנפוצה ביותר להיווצרות רטיבות בקירות פנימיים היא פיצוץ בצנרת. סיבות אחרות יכולות להיות נזילה מקווי הביוב של הבניין, חדירת מים מהקירות החיצוניים בשל איטום לקוי או רטיבות תת רצפתית המביאה לכך שהמים יחלחלו כלפי מעלה. חשוב לזכור שהרטיבות היא הסימפטום, וכדי להתמודד עם הבעיה לא מספיק רק לשקם את נזקי המים אלא לטפל במקור.

השלב הראשון – איתור נזילות מים

כדי לתקן את הנזילה נדרש קודם כל לאתר את מקורה. איתור נזילות הוא תהליך מורכב שמצריך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, בניגוד למה שהיה בעבר אז לא היתה ברירה אלא לשבור קירות ולהרים רצפות רק כדי לאתר את מקום הנזילה.

ישנם אמצעים שונים לאיתור נזילות, הכוללים מצלמה תרמית לאיתור נזילות בצנרת בתוך הבית, חיישן גז לאיתור נזילות בצנרת מחוץ למבנה או בחצר וצילום קו ביוב במידה והמצלמה התרמית צפתה שהנזילה נמצאת בביוב.

חשוב לשים לב שאיש המקצוע שמגיע אליכם לאיתור הנזילה לא רק מאתר אותה, אלא גם מתקן אותה ומטפל בנזקי המים, או שתדאגו מראש לקרוא גם למאתר נזילות וגם לאינסטלטור.

תיקון רטיבות בקירות – כך זה מתבצע

לאחר שאותרה הנזילה מגיע שלב התיקון. ברוב המקרים של רטיבות בקירות הנגרמת מפיצוץ בצנרת, מדובר במיקום הקרוב לקיר האמבטיה שם יש צנרת ממתכת. האינסטלטור יוציא את האריחים מהקיר או את הבלטות, יחליף את המקטע התקול בצנרת פלסטיק וירצף את הקיר מחדש. במידה ומקור הנזילה הוא תת רצפתי, יש צורך לשאוב את המים ולייבש, שזהו תהליך שעשוי להימשך מספר ימים.

חברה מקצועית לאיתור נזילות וטיפול ברטיבות

חברת Dryfloor איתור נזילות היא אחת החברות המובילות בתחום איתור נזילות והתמודדות עם נזקי מים בישראל, וקנתה לה מוניטין גבוה בשל הצוות המיומן והמכשור הטכנולוגי המתקדם שלה. החברה מקפידה על סטנדרט גבוה בשירות ללקוח הכולל ליווי לכל אורך התהליך ומתן אחריות לאחר העבודה. עם מעל ל-25 שנות וותק בשוק ואלפי לקוחות מרוצים, Dryfloor יודעת לתת מענה לבעיות רטיבות במהירות ומקצועיות.

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן