בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

רטיבות מתחת לריצוף, היא בעיה שכיחה שלצערנו קורית ממגוון סיבות ועלולה לצוץ בכל שלב בחיים. רטיבות מתחת לרצפות, לא רק פוגעת בתשתיות הבית אלא גם מתדרדרת עם הזמן ועלולה להתעצם לכדי נזילה רצינית, עם השלכות רבות. כדי להתכונן היטב לכל תרחיש, הכנו לפניכם את כל מה שחשיבות לדעת על בדיקת רטיבות מתחת לריצוף, ועל הטיפול המקצועי ביותר להתמודדות עם סיטואציה כזו.

 

רטיבות מתחת לריצוף – מתי ואיך זה קורה?

רטיבות מתחת לריצוף היא סיטואציה בעייתית במיוחד שעלולה לקרות בכל בית עקב בעיות של תשתיות וצנרת. הסיבות להצטברות של לחות או רטיבות מתחת לריצוף, הן רבות ולרוב הבעיה תהיה קשורה להצפה ישנה שיצרה זו, ריצוף שלא אטום היטב ודלף לתוכו מים, חשיפה לגשמים מרובים או קלקול של צינורות או מערכת המיזוג מתחת לריצוף. בכל קמרה של הופעת סימני רטיבות נרצה לבצע בדיקה של איתור נזילות ואיתור רטיבות, ולטפל בבעיה לפני שתדרדר.

 

הכל על בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

ישנן כמה דרכים לבצע בדיקת איתור לחות ורטיבות מתחת לריצוף, כאשר כדאי לבצע אותן כמובן עם הטכנולוגיה הגבוהה שיש כיום כמו שתמצאו בדריי פלור ייבוש תת רצפתי. בדיקת הרטיבות מתחת לריצוף תתחיל בבדיקה מדויקת של הלחות מתחת לריצוף. בהתאם למדדים ולתוצאות הבדיקה, נוכל להבין האם יש רטיבות או לחות מתחת לריצוף, וכך גם להתחיל ולטפל בבעיה לפני שתיצור השלכות גרועות נוספות, ולשאוב את המים באופן מלא.

 

במידה ואותרה רטיבות – איך נתנהל?

במצב בו בדיקת הרטיבות מתחת לריצוף ואיתור הרטיבות אכן העלו שקיימת רטיבות ומים על הקרקע מתחת לריצוף – נצטרך להתחיל בביצוע של שאיבת המים הללו וייבושם באופן מוחלט. התהליך מתבצע באופן המקצועי ביותר בידי חברת דריי פלור, על ידי קדיחה של חורים קטנים בריצוף, דרכן נרצה להכניס בהמשך מכשירים טכנולוגיים שקודם כל ישאבו, ובהמשך ייבשו את כלל המים באופן מדויק ומלא. במידה ונתמהמה עם התהליך, ניחשף לעוד נזקים ואפילו להצפה, ולכן חשוב לבצע את התהליך מוקדם ככל הניתן ולפני שהמצב יספיק לצאת משליטה.

 

חברת דריי פלור ייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות היא המקצועית והמומלצת כיום בכל תחום הרטיבות והנזילות בבית ובחירה בדריי פלור תבטיח שירות מקצועי, מהיר ומיומן – עם כל המכשירים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום. בכל הנוגע לנזילות ורטיבות בבית – אין לנו זמן לבזבז, התקשרו מוקדם ככל האפשר ובצעו בדיקת רטיבות מתחת לריצוף והעלימו את הבעיה.

 

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן