ייבוש מצע סומסום

ייבוש מצע סומסום

מצע סומסום הוא מצע עשוי אבנים קטנטנות, המונח מתחת לריצוף ומקובל להשתמש בו בחללים מסוגים שונים: דירות, משרדים, מבני ציבור ועוד. בניית ריצוף איכותי כוללת שימוש בחומרי איטום ובכל זאת, יש מצבים בהם נדרש ייבוש מצע סומסום בצורה מקצועית. אם למשל מתרחשת הצפה והריצוף נחשף לכמויות עצומות של מים בבית אחת, גם חומרי האיטום לא מועילים ומצע הסומסום נרטב. מדוע זה כל כך מסוכן ואיך אפשר לפתור את זה? המומחים של dryfloor עונים על כל השאלות.

הסכנות במצע סומסום רטוב

התקן הישראלי קובע כי מצע שומשום יכול להכיל עד 6% לחות ולא מעבר לכך. את האחוזים המדויקים ניתן לקבוע בבדיקת מעבדה, המנתחת דגימה מהמצע ומספקת מידע על אחוזי הלחות בו. כאמור, במקרים של הצפה או איטום לקוי בין הריצוף לחלקים אחרים של הבניין, עלולים לעלות משמעותית אחוזי הלחות במצע. המצב הזה עלול לגרור שורה של מפגעים אסתטיים ובריאותיים, שמורידים משווי הנכס והופכים אותו ללא בטיחותי. הופעת פטריות, טחב ועובש, סדקים, כתמים וקילופים בריצוף ובקירות, הם רק חלק קטן מהתופעות שעלולות להופיע בעקבות רטיבות שלא אותרה וטופלה בזמן. הופעת עובש היא לא רק מפגע אסתטי, אלא מסוכנת ממש, שכן עובש וטחב עלולים לגרום למחלות נשימתיות, זיהומים ואלרגיות, בקרב ילדים ומבוגרים. לכן, אם אחוזי הלחות במצע עולים על 6% יש לבצע ייבוש סומסום מקצועי בהקדם האפשרי.

איך עושים ייבוש מצע סומסום?

כדי לבצע ייבוש מצע סומסום, ראשית קודחים חורים עדינים בריצוף. באופן טבעי, כל בעל נכס רוצה לשמור על שלמותו ועל המראה האסתטי והמכובד שלו ולכן ברוב הפעמים הקידוחים האלו מתבצעים במקומות נסתרים מן העין: מאחורי ריהוט כבד, מכשירי חשמל וכל מקום שאפשר להסתיר את הקידוחים לאחר סיום העבודה. בשלב השני מחדירים דרך החורים ציוד ייעודי עבור הייבוש כמו משאבות מים וצינורות שתפקידם להחדיר אוויר חם ויבש המייבש את המצע. הדבר החשוב ביותר בכל פרויקט של ייבוש סומסום הוא עבודה לאורך כל התהליך עם מקצוענים אמיתיים בתחום של ייבוש תת רצפתי, על-מנת שהעבודה תתבצע בצורה הטובה ביותר.

בחרו ב Dryfloor בשביל השקט הנפשי שלכם

אם אתם מחפשים חברה המתמחה בתחום של ייבוש תת רצפתי מתוך ידע וניסיון, הרי ש dryfloor היא בדיוק מי שאתם זקוקים לו. החברה פועלת כבר 25 שנה בתחום של ייבוש מצע סומסום ומספקת ללקוחותיה מעטפת פתרונות מקצועית בכל הקשור לאיתור נזילות, תיקון שלהן וייבוש תת-רצפתי. בין לקוחות dryfloor ניתן למנות חלק מהחברות המובילות במשק הישראלי, כמו גם לקוחות פרטיים הזקוקים לשירות  בנכס שלהם. כולם נהנים משירות ללא רבב וביצוע שמחזיר להם את היכולת לשהות בנכס בביטחון ובשלווה.

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן