פתרונות לייבוש תת רצפתי

רטיבות ולחות מתחת לריצוף, הן מצבים חמורים שלמעשה לא ייפתרו ללא ייבוש תת רצפתי מעולה ומדויק, וככל שהזמן יעבור ללא ייבוש, מצב הרטיבות והתשתיות רק יחמיר וידרדר באופן משמעותי, ויגרום לשלל השלכות בעייתיות בבית. פתרונות הייבוש התת רצפתי הם רבים, כאשר המומלצים שבהם הם מגוון מכשירים טכנולוגיים שמצליחים לשאוב ולייבש את האזור ביעילות. לפניכם הכל על פתרונות לייבוש תת רצפתי.  

מתי נזדקק לייבוש תת רצפתי?

כשאיתרנו נזילה או הצפה בבית – בכל מקרה של נזילה או הצפה בבית, נרצה לייבש את האזור, לשאוף בו את המים ולייבש אותו לחלוטין מכל מים ולחות כדי להבטיח ששום נזק לא נגרם, והאזור יבש כמו שהוא צריך להיות. את הנזילות נוכל לזהות בעזרת כתמים שמתחילים להופיע על הקירות או מים שחודרים מבעד לריצוף, ריח של טחב, חשבון מים גדול מדי וחריג, וכדומה. כשאותרה לחות מתחת לריצוף – בדיקת לחות היא בדיקה במהלכה נבצע בדיקה במעבדה הניידת של דגימה מהקרקע שמתחת לריצוף, וכך נבין האם קיימת רטיבות או לחות מסוימת שיש צורך לייבש. הרבה פעמים הסימן לאיתור הלחות יהיה טפטוף של מים אצל השכנים בקומה למטה.  

מה הפתרונות לייבוש תת רצפתי?

 

שלב ראשון – איתור הנזילה

השלב הראשון בפתרון ייבוש תת רצפתי יהיה ראשית לאתר את הנזילה, על ידי בדיקות רטיבות ולחות מקצועיות. כך נוכל להבין איפה בדיוק נמצאת הרטיבות ועד כמה היא קיימת, כדי להמשיך ולבחור גם מכונה מתאימה ולנקוט את הצעדים הנדרשים למקרה הספציפי.  

שלב שני – קידוח עדין

השלב השני לפתירת הייבוש התת רצפתי הוא בקדיחת המרצפת בחורים קטנים במקום נסתר בחדר, קידוח שיאפשר בהמשך להיכנס עם החומרים הטכנולוגים ועם מצלמות, להבין את הסיטואציה לעומקה ובהמשך לשאוב ולייבש את האזור כהוגן בהתאם למקרה.  

שלב שלישי – שימוש מכשירים טכנולוגיים

ישנם מספר מכשירים טכנולוגיים אשר יעילים בייבוש או בשאיבה, והם ייקבעו על ידי החברה בהתאם לחוות דעת המקצועית של אותו המקרה, החומרה והמצב בדירה. לדוגמא ישנו מכשיר שיסייע בחימום וייבוש ממוקד של האזור, או שיהיה צורך במכשיר שישאב את המים ורק אז ייבש, וכדומה.   דריי פלור ייבוש תת רצפתי עומדת לשירותם של לקוחות רבים ומרוצים בכל שנה, ובעלת מוניטין וניסיון של עשרות שנים בתחום. יחד עמנו, תוכלו להיות רגועים וסמוכים שהבעיה בידיים טובות. בעזרת מכשור מתקדם וטכניקות מדויקות, נוכל לאתר ולטפל בבעיית הרטיבות במהירות האפשרית ובמחיר הוגן וזול לעומת השוק הקיים.

שירותים שאנחנו מספקים

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן