איתור נזילה בצנרת

נזילות בצנרת, הן לצערנו נזילות שקורות ברוב הבתים בשלב כזה או אחר בחיים עקב מגוון סיבות ובעיקר בעקבות בלאי טבעי והתיישנות של הצינורות, או סתימות והצטברות של חלודה בתוכם. נזילה בצנרת עשויה להיות גורלית ולגרום לנזקים רבים והשלכות שונות בבית בעיקר מבחינת הנוחות וההוצאות הכלכליות שלנו. לכן, חשוב לבצע בדיקה לאיתור נזילות בצנרת וכך לזהות ולפתור את הבעיה מוקדם ככל הניתן. לפניכם כל מה שתצטרכו לדעת על איתור נזילה בצנרת.

 

נזילה בצנרת – מה גורם לכך?

הסיבות הנפוצות והפופולריות לנזילה בצנרת, הן סיבות שיהיה לנו קשה לאתר מראש ולטפל בהן בזמן, מאחר והצנרת נמצאת מתחת לריצוף או מאחורי הקירות. לכן חשוב לבצע בדיקות לאיתור נזילות ולהיות קשובים לסימנים, כתמים או ריחות שצצים עם הזמן שכן תמיד יהיו סימנים מקדימים לפני שהמצב אכן יתדרדר לכדי הצפה. נזילה בצנרת עשויה לקרות עקב כמה סיבות שמקורן בצנרת הבית – נזילה בצנרת נפוצה בעיקר עקב סתימות ופיצוצים בצנרת, או צינורת שכבר הפכו לסדוקים ודולפים. בכל מקרה כזה, מים יתחילו למלא את החלל שמתחת לפני הקירות או הרצפות, סיטואציה שאם לא נזהה אותה בזמן, ניחשף בסוף להצפה של החדר עצמו.

 

מה עושים כשעולה חשד לנזילה בצנרת?

 

בדיקה לאיתור נזילות ואיתור לחות

הדבר הראשון שנעשה כשעולה חשד לנזילה בצנרת ולבזבוז רב של מים בדירה, הוא להזמין שירות של איתור נזילות – שירות שיאתר לחות ורטיבות מתחת לרצפות וימצא את מיקום הנזילה. חשוב להזמין את הבדיקה מהר ככל הניתן כדי להימנע מהתדרדרות מהירה ונזק נוסף. הבדיקה עצמה תכלול מספר בחינות מדוקדקות של מצב הרטיבות והלחות בדירה על ידי מכשירים טכנולוגיים מיוחדים בהן משתמשתdry-floor  איתור נזילות, ובדיקות של רמת הלחות במעבדה.

 

טיפול בנזילה

לאחר שזיהינו ואיתרנו היכן בדיוק נמצאת הנזילה, נצטרך כעת לטפל בה באופן אגרסיבי ומלא, לשאוב את כלל המים ולייבש אותם – וכמובן לתקן בנזק שנעשה לצנרת על הדרך, כדי להימנע מנזילה נוספת בעתיד הקרוב. שאיבת המים וייבושם מצריכים ידע מקצועי בתחום ולכן נצטרך לצוות מקצועי ומיומן. לרוב, ייבוש המים יתבצע על ידי מכשירים טכנולוגיים מיוחדים, או על ידי קדיחת חורים נסתרים וקטנים ברצפות החדר, ושאיבת המים דרכם.

 

עם חברת dry-floor איתור נזילות, אתם יכולים להיות בטוחים שתזכו לשירות המקצועי והמיומן ביותר בתחום – עם יחס חם, מחיר זול והוגן, וניסון של עשרות שנים בתחום. בכל חשד לרטיבות, לחות ונזילה בבית – קראו למומחים שיאתרו את הרטיבות בעזרת מכשירים טכנולוגיים מגוונים ויפתרו אותה לצמיתות.

 

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן