ייבוש תת רצפתי אחרי הצפה

ייבוש תת רצפתי היא שיטה שפותחה להתמודדות עם רטיבות מתחת לרצפה. רטיבות זו עלולה להיווצר כאשר מתפוצץ צינור מתחת לרצפת הדירה, או בשל איטום לקוי בחדרים עם פוטנציאל רטיבות גבוה, כגון חדרי שירותים ומטבח. רטיבות תת רצפתית יכולה להיווצר גם לאחר הצפה במידה והאיטום לקוי. כיצד נזהה שאנחנו סובלים מרטיבות מתחת לרצפה ואיך ייבוש תת רצפתי יסייע לנו להתמודד עם זה?

כך תזהו רטיבות תת רצפתית

אחת הבעיות עם מים הכלואים מתחת לרצפה היא שהם מתחת לרצפה – אנחנו לא רואים אותם ולא תמיד יודעים לזהות שיש בעיה בכלל. לכן חשוב להכיר את הסימנים שיכולים להעיד על רטיבות תת רצפתית:

  • רטיבות על הקיר: תופעה מעניינת של מים הכלואים מתחת לרצפה היא חלחול כלפי מעלה דרך הקירות. זה נקרא גם "רטיבות קפילארית" והיא באה לידי ביטוי בסימני רטיבות וקילופים בקירות.
  • רטיבות אצל השכנים: במקרה של רטיבות תת רצפתית, יתכן והשכנים מלמטה יסבלו מרטיבות בתקרה.
  • אבקה לבנה בין המרצפות: סימן נוסף הוא הופעה של תפרחת לבנה בין המרצפות בבית כתוצאה מלחות או מים שמנסים לצאת החוצה.
  • חשבון מים מוגדל: חשבון מים מוגדל הוא באופן כללי סימן לנזילה בצנרת שלכם.

חשוב להתמודד עם רטיבות תת רצפתית

מומלץ מאוד לא להתעלם מרטיבות תת רצפתית ולטפל בה בהקדם, וזאת משום שהיא עלולה ליצור נזקים ארוכי טווח לבטון ולתשתיות בבית שלכם וכן לתכולת הדירה. בנוסף, מדובר בסיכון תברואתי שכן רטיבות מעודדת עובש שעלולה לגרום למחלות נשימתיות.

כיצד מתמודדים עם רטיבות תת רצפתית?

השלב הראשון בייבוש תת רצפתי הוא איתור נזילה שגרמה לרטיבות. ישנן מספר דרכים לאיתור נזילות שלא נרחיב עליהן כאן, אך אתם מוזמנים לחפש מידע בנושא איתור נזילות. לאחר שהנזילה מאותרת יש לתקן את הצנרת ואז לבדוק את אחוזי הלחות כדי להחליט על שיטת הייבוש המתאימה. אם הלחות גבוהה יש לבצע ייבוש תת רצפתי באמצעות מכונה מיוחדת השואבת את המים ומייבשת את האזור. שימו לב שתהליך זה עשוי להימשך מספר ימים, אך החדשות הטובות הן שהמכונה עובדת בשקט ומאפשרת לכם להישאר בדירה.

לאחר סיום הייבוש מאתר הנזילות יבצע בדיקה נוספת של הלחות בקרקע ויסגור את הריצוף. חשוב לדאוג שהוא יפיק לכם דו"ח על הממצאים ואחוזי הלחות העדכניים, שכן דו"ח זה ישמש אתכם מול הביטוח בהנחה ויש לכם.

Dryfloor – איתור נזילות וייבוש תת רצפתי

סובלים מרטיבות תת רצפתית? כדי לשמור על בריאותכם, תשתית הדירה וערכה חשוב לטפל בעניין בהקדם ולא להתעכב. חברת איתור נזילות Dryfloor מתמחה בייבוש תת רצפתי תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות לאיתור הנזילה, שאיבת המים מתחת לרצפה, ייבוש הרטיבות הכלואה ושיקום נזקי המים.

Dryfloor מייבשת את תת הרצפה במחירי רצפה, ומקפידה על סטנדרט גבוה במיוחד המשלב בין צוות מיומן ומקצועי, מכשור מתקדם ומחויבות מלאה ללקוח.

 

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן