השכרת סופחי לחות

שירות של השכרת סופחי לחות הוא יעיל בכל מקרה שבו יש להוריד משמעותית את רמות הלחות והרטיבות בחלל מסוים. יחד עם זאת, יש סוגים שונים של סופחי לחות ולכן המומחים מטעם dryfloor המתמחה בתחום עושה סדר בכל מה שחשוב לדעת.

השכרת סופחי לחות

מי משתמש בשירות של השכרת סופחי לחות?

יש להבדיל בין סופחי לחות שמשתמשים בהם באופן תמידי לבין סופחי לחות לשימוש של כמה ימים ויש להבדיל גם בין סוג החלל בו משתמשים בסופחי לחות. למשל, סופחי לחות ביתיים הם קטנים יחסית, מחיר השכרת סופחי לחות מהסוג הזה אינו גבוה וניתן למקם אותם בכל חלל ביתי הדורש ספיחה של לחות כמו למשל חדר ארונות או מרתף – חדרים בהם אין זרימת אוויר ועלולים להצטבר בהם לחות ועובש הפוגמים בתשתיות המבנה ובציוד הנמצא בו.

לעומתם, יש חללים עסקיים או תעשייתיים כמו מפעלים, הדורשים השכרת של מכשירי לחות גדולים ויקרים יותר. סופחי לחות נבדלים זה מזה בכמות הליטרים שהם מסוגלים לספוח פר יממה ובעוד שמכשיר ביתי סופח בין 15-20 ליטר ביממה, מכשיר גדול ותעשייתי סופח אפילו עד 60 ליטרים ביממה, מה שמשפיע על הגודל שלו ועל מחיר השכירות.

באילו מקרים יש משתמשים בשירות של השכרת סופחי לחות?

באופן רגיל, מבנים ובניינים לא אמורים להיחשף בצורה תמידית ומאסיבית לרטיבות ולמים. אולם יש מצבים בהם החשיפה היא בלתי נמנעת, כמו למשל במצבים של מזג אוויר קשה, גשמים מרובים, הצפות או פיצוצים בצנרת הגורמים להתפשטות הרטיבות. כל המקרים האלו מצריכים סופחי לחות מקצועיים, על-מנת לייבש את הרטיבות ולמנוע נזקים לתשתיות והופעת כתמי טחב ועובש שמסוכנים מאוד לבריאות. סופחי לחות משמשים גם במקרים בהם הלחות והרטיבות הם תת-רצפתיים ובמקרה זה ניתן למדוד את רמת הלחות במצע מתחת לריצוף ואם הוא עולה על התקן הדרוש, להשתמש בשירות של סופחי לחות לצד משאבות מים ומכשור נוסף שיכול להחזיר את רמות הלחות במצע התת-רצפתי לתקן המותר.

השכירו סופחי לחות מהמקצוענים בתחום

חברת dryfloor הינה אחת החברות המובילות בארץ בתחום של שיקום נסקי מים, איתור נזילות ותיקונן באמצעים מתקדמים, ייבוש תת-רצפתי, איטום ועוד. החברה מעניקה שירות ללקוחות בכל גודל ומצטיינת ברמת שירות גבוהה במיוחד לצד ביצוע מדויק של כל פרויקט. ל dryfloor ותק ומוניטין של למעלה מ 25 שנה ולכן יכולה להבטיח לכם כי המכשור שאתם משכירים הינו המתקדם והיעיל ביותר לפתרון בעיית הלחות ממנה אתם סובלים. בנוסף לשירות גם תיהנו ב dryfloor גם מייעוץ מקצועי מקיף לאורך כל הדרך שיכוון אתכם אל עבר האמצעים הנכונים ביותר להתמודדות עם בעיות איטום ורטיבות, בכל מבנה ובכל שלב של הבנייה.

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן