איתור נזילה בדירה

נזילה בדירה, היא מקרה חמור שככל ולא מטפלים בו בזמן הולך ומתדרדר ועשוי לבסוף לפגוע בקירות הדירה, ברהיטים, בתשתיות, ולהותיר ריח רע מאד ונזקים שיהיה קשה להתמודד עמם. לכן הדבר הכי חשוב, הוא לאתר נזילות בדירה ככל שיש חשד קטן בכך כמו ריח טחוב או סימני רטיבות, ולדאוג למומחים בתחום שכבר יאתרו את הנזילה במכשירים מתקדמים ויטפלו בה במהירות. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על איתור נזילה בדירה.

 

מאיזה סיבות עלולה לצוץ נזילה בדירה?

נזילה ורטיבות בדירה עלולות לקרות בדרכים רבות ונפוצות, כאשר חשוב להבין בעת הנזילה גם ממה נגרמה ולוודא סתימה ופתרון של הבעיה, כדי שלא תחזור שנית חלילה – וזאת נעשה על ידי תהליך של איתור נזילות, וייבושן באופן מקצועי. הסיבות הנפוצות ביותר לנזילה בדירה הן למשל בעיות כמו קיום של צנרת ישנה שהתבלתה, נסדקה או נסתמה, וכדומה. הנזילות בדירה עשויות לצוץ בכל מקור, תחת הרצפות או הקירות, עקב בעיות בצנרת אצלנו או אפילו אצל השכנים שלנו.

 

מה הנזקים של נזילה בדירה?

רטיבות בדירה יכולה כמובן לפגועה בתשתיות הדירה ולהותיר אחריה נזקים רבים ואיומים, שיהיה קשה לטפל בהם אחר כך. לכן הכי חשוב זה לאתר א הנזילה בזמן ולא להתעלם מהסימנים. נזילה בדירה גורמת למגוון נזקים כמו –

  • כתמים על הקיר, וכן התקלפות והתנפחות שלו.
  • נזק לתשתיות הדירה ולבסיסם, וכך גם לצורך בהחלפתם וביצוע שיפוץ רציני.
  • ריחות רעים של עובש וטחב, שנחשבים גם לרעילים ועשויים לגרור זיהומים בנשימתם.

 

איתור נזילה בדירה – איך לעשות את זה נכון?

לאחר וצפינו בסימנים מקדימים או שעלה חשש מסוים לנזילה ורטיבות בדירה – הדבר הראשון שנעשה זה להזמין מקצוענים. חברת Dry Floor היא חברת איתור נזילות המובילה כיום בתחום, כזו שתבטיח שירות מהיר ומקצועי, ובמחיר זול והוגן. דריי פלור ייבוש תת רצפתי תבטיח איתור מהיר של הנזילה דרך מכשור מתקדם – מצלמות תרמיות, החדרת מצלמות, החדרת גז מיוחד ושימוש במכשירי שמע וקול – כל אלה יבטיחו איתור של כל נזילה שיש בדירה, וכן ייבוש שלה באופן מקצועי ומיטבי.

 

חברת דריי פלור ייבוש תת רצפתי תבטיח איתור מהימן ומלא של הנזילות, במגוון שיטות מתקדמות הכוללות החדרת מצלמות וגז מיוחד, ועוד שיטות אחרות שיבטיחו שאתם בידיים הכי טובות ומקצועיות בשוק. רק עם דריי פלור, תזכו לשירות המקצועי והמיומן בתחום – וגם בשירות חם, במחיר זול והוגן, ובשירות מהיר וזריז שישים סוף לבעיה כבר בימים הקרובים.

לאן תרצו לעבור בעמוד?

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן